Wymagane dokumenty
Aby otrzymać zaświadczenie o powierzchni użytków rolnych gospodarstwa rolnego i ha przeliczeniowych należy złożyć następujące dokumenty:
Wniosek o wydanie zaświadczenia o powierzchni użytków rolnych gospodarstwa rolnego i ha przeliczeniowych.
Wniosek zawierający:
– dane wnioskodawcy (imię i nazwisko/nazwa; adres zamieszkania/siedziby; PESEL/NIP),
– wskazanie treści zaświadczenia,
– wskazanie celu wydania zaświadczenia,
– wskazanie organu/podmiotu, w którym zaświadczenie zostanie przedłożone,
– wskazanie sposobu doręczenia zaświadczenia (odbiór osobisty/doręczenie pocztą).
Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Miasta i Gminy w Międzyborzu ul. Kolejowa 13, 56-513 Międzybórz
Wydział finansów i podatków
Dokumenty możesz również wysłać Pocztą na podany powyżej adres.
Zaświadczenie zostanie wysłane pocztą lub odbiór osobisty w Urzędzie Miasta i Gminy Międzybórz.
Opłaty
Opłata skarbowa – 17 zł uiszczana w chwili złożenia wniosku.
Płatności można dokonać w Urzędzie Miasta i Gminy w Międzyborzu (płatność bezgotówkowa) lub przelewem na konto urzędu: nr rachunku bankowego do wpłat: 32 9584 1050 2008 0800 0101 0049
Nie podlega opłacie skarbowej wydanie zaświadczenia m.in. w sprawach:
- alimentacyjnych, opieki, kurateli i przysposobienia, ubezpieczenia społecznego,
- ubezpieczenia zdrowotnego, rent strukturalnych, ulg określonych w przepisach szczególnych dla żołnierzy niezawodowych i osób odbywających służbę zastępczą oraz ich rodzin, a także uprawnień dla osób niepełnosprawnych i osób objętych przepisami o szczególnych uprawnieniach dla kombatantów,
- świadczeń socjalnych oraz w sprawach załatwianych na podstawie przepisów o pomocy społecznej, przepisów o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, przepisów o zatrudnieniu socjalnym oraz przepisów o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
- zatrudnienia, wynagrodzeń za pracę,
- nauki, szkolnictwa i oświaty pozaszkolnej oraz ochrony zdrowia.
Termin i sposób załatwienia
Zaświadczenie o pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym wydawane jest w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku.
Zostanie wysłane na wskazany na wniosku adres.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r. poz. 1540)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1923)
Tryb odwoławczy
Odmowa wydania zaświadczenia następuje w formie postanowienia. Na postanowienie przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego we Wrocławiu, w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Międzybórz.
Obowiązek informacyjny RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119, str. 1) zwanej dalej „RODO” informujemy, że: