Dyskusja publiczna
nad projektem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Kraszów (godz. 10:00):
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_ZjU2Zjg5ZWYtODcwOS00OTg4LTgwMDItMGE5Y2U2ODk4Mjcx%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%222b71bef9-3b13-4432-b5f4-1f5ac2278d0c%22%2c%22Oid%22%3a%22864927c1-9532-4316-82ef-1447f60f98e8%22%7d
Niwki Kraszowskie (godz. 11:00):
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_YTA1ZDYwZjItYmFlNC00NjYyLWFmNjYtNDQ1ZmVkNGI5Zjhi%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%222b71bef9-3b13-4432-b5f4-1f5ac2278d0c%22%2c%22Oid%22%3a%22864927c1-9532-4316-82ef-1447f60f98e8%22%7d
Niwki Książęce (godz. 12:00):
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_YzIyMjJhMGEtZDlmNC00MjZmLWEyYjItNWU1YjNkODk5ZTBh%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%222b71bef9-3b13-4432-b5f4-1f5ac2278d0c%22%2c%22Oid%22%3a%22864927c1-9532-4316-82ef-1447f60f98e8%22%7d
Ligota Rybińska (godz. 13:00):
Międzybórz, 26 stycznia 2022 r.
O B W I E S Z C Z E N I E
o wyłożeniu do publicznego wglądu:
1. projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Kraszów,
2. projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Niwki Kraszowskie,
3. projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Niwki Książęce,
4. projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Ligota Rybińska.
Na podstawie art. 17 pkt 9 i 11 i art. 8d ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t Dz. U. z 2021 r., poz. 741 ze zm.) oraz uchwały Rady Miejskiej w Międzyborzu:
1. nr XLI/260/2018 Rady Miejskiej w Międzyborzu z dnia 17 października 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Kraszów,
2. nr XLI/263/2018 Rady Miejskiej w Międzyborzu z dnia 17 października 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Niwki Kraszowskie, ,
3. nr XLI/264/2018 Rady Miejskiej w Międzyborzu z dnia 17 października 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Niwki Książęce,
4. nr XLI/262/2018 Rady Miejskiej w Międzyborzu z dnia 17 października 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Ligota Rybińska ,
zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu ww. projektów planów wraz z prognozami oddziaływania na środowisko w dniach od 2 lutego 2022 r. do 4 marca 2022 r. w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Międzyborzu, ul. Kolejowa 13, 56-513 Międzybórz w godzinach pracy urzędu.
Jednocześnie na podstawie art. 39 ust. 1 pkt 2, art. 46 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (j.t.: Dz. U. z 2021 r., poz. 247 ze zm.) w powiązaniu art. 17 pkt 9 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu ww. projektów wraz z prognozami oddziaływania
na środowisko.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w ww. projektach rozwiązaniami odbędą się w dniu 23 lutego 2022 r.:
1. o godz. 10:00 dla projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Kraszów,
2. o godz. 11:00 dla projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Niwki Kraszowskie,
3. o godz. 12:00 dla projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Niwki Książęce,
4. o godz. 13:00 dla projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Ligota Rybińska,
w formie elektronicznej za pomocą środków porozumiewania się na odległość. Chęć udziału w dyskusji publicznej należy zgłosić na adres e‑mail: a.kamzol@miedzyborz.pl Link do dyskusji publicznych zostanie zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Międzyborzu w dniu dyskusji o godz. 9:00.
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi do projektu planu miejscowego.
Uwagi należy składać na piśmie do Burmistrza Miasta i Gminy Międzybórz z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 marca 2022 r.
Uwagi mogą być wnoszone w formie papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej.
Zgodnie z art. 39 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko zawiadamiam, że każdy może złożyć uwagi i wnioski do projektu w zakresie ochrony środowiska. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków złożonych w zakresie ochrony środowiska jest Burmistrz Miasta i Gminy Międzybórz. Uwagi mogą być wnoszone:
1) w formie pisemnej;
2) ustnie do protokołu;
3) za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Projekty planów wraz z prognozami oddziaływania na środowisko (w trakcie wyłożenia do publicznego wglądu) będą również dostępne w wersji elektronicznej w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Międzyborzu http://www.bip.miedzyborz.pl/.
Wywieszono na urzędowych tablicach ogłoszeń
Urzędu Miasta i Gminy w Międzyborzu
w dniach od ……………do ……………
potwierdzam............................
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ‑ RODO) oraz art. 17a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r., poz. 741 ze zm.), dalej jako ustawa o pzp, w związku z realizacją czynności, o których mowa w art. 17 pkt 9 tejże ustawy, informuję, że:
1) organom władzy publicznej, w tym urzędowi wojewódzkiemu, oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
2) innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Międzybórz przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem danych jest Burmistrz Miasta i Gminy Międzybórz, w tym do biura projektowego.
1) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) do sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne;
3) do żądania usunięcia danych osobowych;
4) do żądania ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
5) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00‑193 Warszawa), gdy przetwarzanie danych osobowych wnioskodawcy narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
Zgodnie z art. 8a ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r., poz. 741 ze zm.), Burmistrz Miasta i Gminy Międzybórz informuje również o ograniczeniu prawa dostępu do informacji o źródle danych osobowych uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych, o których mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g, RODO tj. PRAWO DOSTĘPU przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozą odziaływania na środowisko dla:
1. Obrębu Niwki Książęce
2. Obrębu Niwki Kraszowskie
3. Obrębu Ligota Rybińska
4. Obrębu Kraszów
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1945 ze zm.) oraz art. 30, art. 39 ust. 1, art. 46 pkt 1 i art.54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 ze zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Międzyborzu uchwały:
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionych planów. Zgodnie z art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej do Burmistrza Miasta i Gminy Międzybórz z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu oraz oznaczenia nieruchomości, której dotyczy wniosek, w nieprzekraczalnym terminie do 15.01.2021 r.
Zgodnie z art. 39 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko zawiadamiam, że każdy może złożyć wnioski do projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie ochrony środowiska. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków złożonych do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jest Burmistrz Miasta i Gminy Międzybórz.
Zgodnie z art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko wnioski mogą być wnoszone:
• w formie pisemnej;
• ustnie do protokołu;
• za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Burmistrz Miasta i Gminy Międzybórz
/-/ Jarosław Głowacki
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, oraz art. 17a ustawy z dnia 27 marca 20093 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1945 ze zm.) w związku z ogłoszeniem z dnia 11.09.2019 w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obrębów Niwki Książęce, Niwki Kraszowskie, Ligota Rybińska, Kraszów informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych wnioskodawców jest Miasto i Gmina Międzybórz z siedzibą przy ul. Kolejowej 13, 56 ‑ 513 Międzybórz, w której imieniu obowiązki Administratora wykonuje Burmistrz, tel. +48 62 78 56 019;
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pani Monika Siura – Gmyrek, wnioskodawcy mogą skontaktować się drogą elektroniczną m.simura‑gmyrek@miedzyborz.pl lub pisemnie na adres Administratora danych lub telefonicznie +48 62 78 56 018.
3. Dane osobowe wnioskodawcy będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych tj. rozpatrzenia wniosków do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podstawie ustawy z dnia 27 marca 20093 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1945 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. nr 164, poz. 1587) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
4. Dane osobowe wnioskodawcy mogą zostać przekazane:
1) organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w tym urzędowi wojewódzkiemu;
2) innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Miasto i Gmina Międzybórz przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem danych jest Miasto i Gmina Międzybórz, w tym: biuru projektowemu.
5. Dane osobowe wnioskodawcy będą przechowywane przez okres realizacji niniejszej sprawy oraz przewidziany prawem okres archiwizacji.
6. Podane przez wnioskodawcę dane osobowe nie będą wykorzystywane do decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu,
w tym profilowaniu, ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego (poza obszar Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii
i Lichtensteinu) lub organizacji międzynarodowej.
7. Wnioskodawca ma prawo do:
1) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) do sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne,
3) do żądania usunięcia danych osobowych;
4) do żądania ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
5) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00‑193 Warszawa), gdy przetwarzanie danych osobowych wnioskodawcy narusza przepisy RODO.
8. Podanie przez wnioskodawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a niepodanie ich jest równoznaczne z niemożliwością rozpatrzenia wniosków do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.