Międzybórz, 29.03.2022
GKiRG.271.3.3.2022
Do Wykonawców
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Burmistrz Miasta i Gminy w Międzyborzu zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 130.000 zł. netto na:
„Inwentaryzację wyrobów zawierających azbest w Gminie Międzybórz, woj. dolnośląskie”
AnECO Adam Nowicki
Złotniki ul. Krzemowa 1
62-002 Suchy Las
Uzasadnienie: Oferta najkorzystniejsza spełnia warunki udziału w postępowaniu i zawiera najniższą cenę.
W przeprowadzonym postępowaniu złożono 4 oferty z czego 2 spełniły warunki formalne.
Numer oferty
|
Nazwa (firma) i adres Wykonawcy
|
Wartość brutto
|
Punktacja
|
1.
|
WGS84 Polska Sp. z o.o. ul. Warszawska 14/5 05-822 Milanówek
|
|
|
2.
|
EKOSCAN INNOWACJA I ROZWÓJ Sp. z o.o. ul. Karola Miarki 2f budynek c 41-940 Piekary Śląskie
|
|
|
3.
|
GrinIS Michał Kozielski ul. Wilcza 15a 05-270 Marki
|
17 900,00
|
94,83
|
4.
|
AnECO Adam Nowicki; Złotniki ul. Krzemowa 1 62-002 Suchy Las
|
16 974,00
|
100
|
Międzybórz, 23.02.2022 r.
Nr sprawy: GKiRG.271.3.3.2022
Zapytanie ofertowe
na: Inwentaryzację wyrobów zawierających azbest
w Gminie Międzybórz, woj. dolnośląskie
W związku z ogłoszeniem przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii (MPiT) konkursu na realizację zadań wynikających z „Programu Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009-2032” - Konkurs Azbest 2022 – w zakresie inwentaryzacji/aktualizacji wyrobów zawierających azbest (blok 3). Zamawiający przedstawia zapytanie ofertowe na wykonanie usługi aktualizacji inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest szczegółowo opisanej poniżej.
Zamawiający:
GMINA MIĘDZYBÓRZ
ul. Kolejowa 13 56-513 Międzybórz
prowadzi postepowanie o udzielenie zamówienia – o wartości szacunkowej mniejszej niż 130.000,00 zł netto zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129) – art.2 ust.1. pkt 1)
I. Opis przedmiotu zamówienia:
- Wykonanie inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest występujących na terenie Gminy Międzybórz metodą spisu z natury – poprzez weryfikację bezpośrednio na terenie Gminy Międzybórz stanu rzeczywistego w odniesieniu do stanu ewidencyjnego – dane z Bazy Azbestowej i wykonanie dokumentacji obrazowej obiektów i materiałów składowanych na posesjach posiadających wyroby azbestowe. Wyroby należy podzielić według formy prawnej posiadaczy tych odpadów - osoby fizyczne, osoby prawne. Należy dokonać szacunkowej kalkulacji ilości odpadów azbestowych w [m2] oraz [kg] a także określić ich stan techniczny na podstawie stopnia pilności ich usunięcia.
- Opracowanie warstwy obrysów obiektów (budynków i wyrobów magazynowanych) w których stwierdzono wykorzystywanie wyrobów azbestowych z przypisanymi do obiektu atrybutami: numer działki ewidencyjnej i numer obrębu ewidencyjnego oraz nadanymi przez system Bazy Azbestowej identyfikatorami w formacie shapefile (.shp) umożliwiającej import wyników aktualizacji inwentaryzacji do Bazy Azbestowej. Obrysy budynków powinny zostać wykonane z pomocą rejestru danych BDOT10k zawierający dokładne geometrie budynków.
- Aktualizacja danych znajdujących się w Bazie Azbestowej (www.bazaazbestowa.gov.pl) Gminy Międzybórz. Wszystkie wykazane w Bazie Azbestowej rekordy lokalizacji wyrobów zawierających azbest powinny mieć status lokalizacji zweryfikowanych.
- Przekazanie wyników inwentaryzacji wyrobów azbestowych osób prawnych z przypisanymi numerem działki ewidencyjnej i numerem obrębu ewidencyjnego, numerem NIP i REGON do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego (bez wprowadzania danych do Bazy Azbestowej).
- Opracowane wyników aktualizacji inwentaryzacji wyrobów azbestowych osób fizycznych w formacie .xls oraz shp. oraz przekazanie Zamawiającemu na elektronicznym nośniku danych.
- Przekazanie wykonanej dokumentacji obrazowej na nośniku elektronicznym, w formacie umożliwiającym Zamawiającemu przeglądanie poszczególnych obiektów ze stwierdzonymi, w trakcie inwentaryzacji, wyrobami zawierającymi azbest.
II Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
- Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie w świadczeniu usług będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz ze swoją ofertą, referencje/opinie/protokoły odbioru potwierdzające zrealizowanie co najmniej 5 usług polegających na opracowaniu inwentaryzacji/aktualizacji inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest, o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto, które zostały wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
- Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy może żądać udostępnienia dokumentacji obrazowej wybranych obiektów posiadających wyroby azbestowe w celu weryfikacji realizacji prac przez Wykonawcę, jak również innych efektów wykonywanych prac.
- Wykonawca zobowiązuje się jednocześnie do pozyskiwania informacji dotyczących wyrobów zawierających azbest zdemontowanych z obiektów. Informacje te powinny zostać pozyskane podczas prac terenowych i/lub za pośrednictwem innych udostępnionych przez Wykonawcę kanałów informacyjnych, tj. poczta elektroniczna, telefon, strona internetowa.
- Wykonawca będzie informował Zamawiającego o postępach w świadczonej usłudze oraz konsultował i uzgadniał z nim wszystkie kwestie dotyczące realizacji zadania.
- Wady w przedmiocie zamówienia stwierdzone w okresie rękojmi Wykonawca zobowiązany jest poprawić w ramach ustalonego wynagrodzenia.
III Oświadczenia i dokumenty wymagane od Wykonawców:
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
- Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego);
- Oświadczenie o spełnieniu warunków (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego);
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
IV Opis sposobu przygotowania i składania ofert:
- Oferta cenowa powinna być złożona przez Wykonawcę posiadającego stosowne uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego i ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
- Dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
- Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zapytania.
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim na maszynie lub komputerze, nieścieralnym atramentem lub inną trwałą techniką oraz podpisana prze Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy upoważnionego do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty pod rygorem nieważności oferty.
- Wykonawca przedłoży ofertę cenową na formularzu oferty wraz z wymaganymi dokumentami.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
- Oferty złożone po terminie będą zwrócone składającemu bez otwierania.
V. Termin realizacji/wykonania zamówienia: do dnia 15 września 2022 r.
VI. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej na adres umig@miedzyborz.pl lub pisemnej w siedzibie Zamawiającego, w nieprzeźroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie, która będzie adresowana na adres Zamawiającego
URZĄD MIASTA I GMINY W MIĘDZYBÓRZU ul. Kolejowa 13, 56-513 Międzybórz, pok. nr 10 i oznaczona: Nazwą i adresem wykonawcy oraz opisem:
Inwentaryzacja wyrobów zawierających azbest
w Gminie Międzybórz, woj. dolnośląskie
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia : 28.03.2022 r. do godz. 10:00.
VII. Opis sposobu obliczenia ceny:
1) Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa całkowita cena ryczałtowa brutto. Ranking ofert przy uwzględnieniu w/w kryterium ustalony będzie wg wzoru, w skali do 100 punktów:
Gdzie: A to ilość punktów za cenę; C min – najniższa cena brutto; C bad – cena brutto oferty badanej
2) Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową za całość zamówienia.
3) Zamawiający zastrzega, że po wyborze najkorzystniejszej oferty ustalona w umowie wysokość wynagrodzenia ofertowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru usług i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji w trakcie trwania umowy.
4) Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną i jednoznaczną. Winna ona stanowić całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie obowiązków umownych w pełnym zakresie, obejmować łączną wycenę wszystkich elementów przedmiotu zamówienia, wskazanych w niniejszym zapytaniu ofertowym. Cena podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie zobowiązania związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz obejmować wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
VIII. Zasady i tryb wyboru najkorzystniejszej oferty:
- Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania jeżeli:
A) Oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
B) Wykonawca spełnia warunki formalne,
C) Oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
- Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium najniższej ceny.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający jednocześnie zawiadamia wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o wynikach postępowania, Informacja ta zostanie również wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.
IX. Istotne postanowienia umowy oraz formalności, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:
Istotne warunki wykonania zamówienia, określone zostaną w umowie z Wykonawcą stanowiącą załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
X. Inne postanowienia
-
- Zamawiający całkowicie uzależnia udzielenie zamówienia od uzyskania dotacji z MPiT. Podpisanie umowy z Wykonawcą będzie uzależnione od otrzymania dotacji z MPiT w ramach Konkursu Azbest 2022 i nastąpi po ogłoszeniu wyników, których treść zostanie zamieszczona do 29 kwietnia 2022 roku na stronie internetowej MPiT w zakładce dotyczącej konkursu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach uPzp tj. odwołanie, skarga.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w każdej chwili, bez podania przyczyn.
XI. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się w Wykonawcami są:
Anna Kamzol-Suś tel. (0-62) 78 56 189, pok. 17 w godz. od 7:30 do 15:30
Mirosława Zwierz tel. (0-62) 78 56 189, pok. 17 w godz. od 7:30 do 15:30
Załączniki:
- Formularz oferty.
- Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Wzór umowy.
……………………………………………….