Petycja RM 1.2024 dotyczy: tworzonej infrastruktury drogowej oraz zapewnienia odpowiednich rozwiązań odwodnieniowych w ciągu ulicy Brzozowej
Imię i nazwisko lub nazwa podmiotu wnoszącego petycje (w przypadku wyrażenia zgody, o której mowa w art. 4 ust. 3 ustawy o petycjach): Mieszkańcy ulicy Brzozowej
Przedmiot petycji: Petycja do Rady Miejskiej w Międzyborzu w sprawie tworzonej infrastruktury drogowej oraz zapewnienia odpowiednich rozwiązań odwodnieniowych w ciągu ulicy Brzozowej
Data złożenia petycji: 05.01.2024 r. (data wpływu do Rady Miejskiej: 09.01.2024 r.)
Przewidywany termin załatwienia sprawy: zgodnie z art. 10 ust.1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji
Zasięgane opinie: Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
Informacja o sposobie załatwienia petycji: Odpowiedź Przewodniczącej Rady Miejskiej RM.0004.6.2024 z dnia 29.01.2024 r.