Zmiana zapisów szczegółowego zakresu przedmiotu zamówienia w zapytaniu ofertowym nr GKiRG.271.3.3.2022 z 23.03.2022 r.
Burmistrz Miasta i Gminy Międzybórz zmienia zapis szczegółowego zakresu przedmiotu zamówienia w zapytaniu ofertowym, które ukazało się na stronie internetowej www.bip.miedzyborz.pl w dniu 23.03.2022 r. na „Inwentaryzację wyrobów zawierających azbest w Gminie Międzybórz, woj. dolnośląskie” w następujący sposób:
W treści zapytania ofertowego punkt II – Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
- jest zapis o treści:
1. Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie w świadczeniu usług będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz ze swoją ofertą, referencje/opinie/protokoły odbioru potwierdzające zrealizowanie co najmniej 5 usług polegających na opracowaniu inwentaryzacji/aktualizacji inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest, o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto, które zostały wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
- po zmianie:
1. Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie w świadczeniu usług będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz ze swoją ofertą, referencje/opinie/protokoły odbioru potwierdzające zrealizowanie co najmniej 5 usług polegających na opracowaniu inwentaryzacji/aktualizacji inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest, o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto, które zostały wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Pozostałe ustalenia zapytania ofertowego pozostają bez zmian.
W związku z powyższym załącza się zapytanie ofertowe na „Inwentaryzację wyrobów zawierających azbest w Gminie Międzybórz, woj. dolnośląskie” w nowym brzmieniu:
Międzybórz, 23.02.2022 r.
Nr sprawy: GKiRG.271.3.3.2022
Zapytanie ofertowe
na: Inwentaryzację wyrobów zawierających azbest w Gminie Międzybórz, woj. dolnośląskie
W związku z ogłoszeniem przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii (MPiT) konkursu na realizację zadań wynikających z „Programu Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009-2032” - Konkurs Azbest 2022 – w zakresie inwentaryzacji/aktualizacji wyrobów zawierających azbest (blok 3). Zamawiający przedstawia zapytanie ofertowe na wykonanie usługi aktualizacji inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest szczegółowo opisanej poniżej.
Zamawiający:
GMINA MIĘDZYBÓRZ
ul. Kolejowa 13 56-513 Międzybórz
prowadzi postepowanie o udzielenie zamówienia – o wartości szacunkowej mniejszej niż 130.000,00 zł netto zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129) – art.2 ust.1. pkt 1)
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Wykonanie inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest występujących na terenie Gminy Międzybórz metodą spisu z natury – poprzez weryfikację bezpośrednio na terenie Gminy Międzybórz stanu rzeczywistego w odniesieniu do stanu ewidencyjnego – dane z Bazy Azbestowej i wykonanie dokumentacji obrazowej obiektów i materiałów składowanych na posesjach posiadających wyroby azbestowe. Wyroby należy podzielić według formy prawnej posiadaczy tych odpadów - osoby fizyczne, osoby prawne. Należy dokonać szacunkowej kalkulacji ilości odpadów azbestowych w [m2] oraz [kg] a także określić ich stan techniczny na podstawie stopnia pilności ich usunięcia.
2. Opracowanie warstwy obrysów obiektów (budynków i wyrobów magazynowanych) w których stwierdzono wykorzystywanie wyrobów azbestowych z przypisanymi do obiektu atrybutami: numer działki ewidencyjnej i numer obrębu ewidencyjnego oraz nadanymi przez system Bazy Azbestowej identyfikatorami w formacie shapefile (.shp) umożliwiającej import wyników aktualizacji inwentaryzacji do Bazy Azbestowej. Obrysy budynków powinny zostać wykonane z pomocą rejestru danych BDOT10k zawierający dokładne geometrie budynków.
3. Aktualizacja danych znajdujących się w Bazie Azbestowej (www.bazaazbestowa.gov.pl) Gminy Międzybórz. Wszystkie wykazane w Bazie Azbestowej rekordy lokalizacji wyrobów zawierających azbest powinny mieć status lokalizacji zweryfikowanych.
4. Przekazanie wyników inwentaryzacji wyrobów azbestowych osób prawnych z przypisanymi numerem działki ewidencyjnej i numerem obrębu ewidencyjnego, numerem NIP i REGON do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego (bez wprowadzania danych do Bazy Azbestowej).
5. Opracowane wyników aktualizacji inwentaryzacji wyrobów azbestowych osób fizycznych w formacie .xls oraz shp. oraz przekazanie Zamawiającemu na elektronicznym nośniku danych.
6. Przekazanie wykonanej dokumentacji obrazowej na nośniku elektronicznym, w formacie umożliwiającym Zamawiającemu przeglądanie poszczególnych obiektów ze stwierdzonymi, w trakcie inwentaryzacji, wyrobami zawierającymi azbest.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie w świadczeniu usług będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz ze swoją ofertą, referencje/opinie/protokoły odbioru potwierdzające zrealizowanie co najmniej 5 usług polegających na opracowaniu inwentaryzacji/aktualizacji inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest, o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto, które zostały wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
2. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy może żądać udostępnienia dokumentacji obrazowej wybranych obiektów posiadających wyroby azbestowe w celu weryfikacji realizacji prac przez Wykonawcę, jak również innych efektów wykonywanych prac.
3. Wykonawca zobowiązuje się jednocześnie do pozyskiwania informacji dotyczących wyrobów zawierających azbest zdemontowanych z obiektów. Informacje te powinny zostać pozyskane podczas prac terenowych i/lub za pośrednictwem innych udostępnionych przez Wykonawcę kanałów informacyjnych, tj. poczta elektroniczna, telefon, strona internetowa.
4. Wykonawca będzie informował Zamawiającego o postępach w świadczonej usłudze oraz konsultował i uzgadniał z nim wszystkie kwestie dotyczące realizacji zadania.
5. Wady w przedmiocie zamówienia stwierdzone w okresie rękojmi Wykonawca zobowiązany jest poprawić w ramach ustalonego wynagrodzenia.
6. Oświadczenia i dokumenty wymagane od Wykonawców:
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
• Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego);
• Oświadczenie o spełnieniu warunków (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego);
• Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
7. Opis sposobu przygotowania i składania ofert:
1. Oferta cenowa powinna być złożona przez Wykonawcę posiadającego stosowne uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego i ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
2. Dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
3. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zapytania.
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim na maszynie lub komputerze, nieścieralnym atramentem lub inną trwałą techniką oraz podpisana prze Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy upoważnionego do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty pod rygorem nieważności oferty.
5. Wykonawca przedłoży ofertę cenową na formularzu oferty wraz z wymaganymi dokumentami.
6. Oferent może przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
7. Oferty złożone po terminie będą zwrócone składającemu bez otwierania.
8. Termin realizacji/wykonania zamówienia: do dnia 15 września 2022 r.
9. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej na adres umig@miedzyborz.pl lub pisemnej w siedzibie Zamawiającego, w nieprzeźroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie, która będzie adresowana na adres Zamawiającego
URZĄD MIASTA I GMINY W MIĘDZYBÓRZU ul. Kolejowa 13, 56-513 Międzybórz, pok. nr 10 i oznaczona: Nazwą i adresem wykonawcy oraz opisem:
Inwentaryzacja wyrobów zawierających azbest w Gminie Międzybórz, woj. dolnośląskie
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia : 28.03.2022 r. do godz. 10:00.
VI. Opis sposobu obliczenia ceny:
1) Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa całkowita cena ryczałtowa brutto. Ranking ofert przy uwzględnieniu w/w kryterium ustalony będzie wg wzoru, w skali do 100 punktów:
A = C min x 100
C bad
Gdzie: A to ilość punktów za cenę; C min – najniższa cena brutto; C bad – cena brutto oferty badanej
2) Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową za całość zamówienia.
3) Zamawiający zastrzega, że po wyborze najkorzystniejszej oferty ustalona w umowie wysokość wynagrodzenia ofertowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru usług i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji w trakcie trwania umowy.
4) Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną i jednoznaczną. Winna ona stanowić całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie obowiązków umownych w pełnym zakresie, obejmować łączną wycenę wszystkich elementów przedmiotu zamówienia, wskazanych w niniejszym zapytaniu ofertowym. Cena podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie zobowiązania związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz obejmować wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
10. Zasady i tryb wyboru najkorzystniejszej oferty:
1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania jeżeli:
A. Oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
B. Wykonawca spełnia warunki formalne,
C. Oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
2. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium najniższej ceny.
3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający jednocześnie zawiadamia wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o wynikach postępowania, Informacja ta zostanie również wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.
11. Istotne postanowienia umowy oraz formalności, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:
Istotne warunki wykonania zamówienia, określone zostaną w umowie z Wykonawcą stanowiącą załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
X. Inne postanowienia
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w każdej chwili, bez podania przyczyn.
2. Zamawiający całkowicie uzależnia udzielenie zamówienia od uzyskania dotacji z MPiT. Podpisanie umowy z Wykonawcą będzie uzależnione od otrzymania dotacji z MPiT w ramach Konkursu Azbest 2022 i nastąpi po ogłoszeniu wyników, których treść zostanie zamieszczona do 29 kwietnia 2022 roku na stronie internetowej MPiT w zakładce dotyczącej konkursu.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
4. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego.
5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach uPzp tj. odwołanie, skarga.
XI. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się w Wykonawcami są:
Anna Kamzol-Suś tel. (0-62) 78 56 189, pok. 17 w godz. od 7:30 do 15:30
Mirosława Zwierz tel. (0-62) 78 56 189, pok. 17 w godz. od 7:30 do 15:30
Załączniki:
1. Formularz oferty.
2. Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
3. Wzór umowy.
……………………………………………….
Międzybórz, dnia 22 września 2021 r.
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Oska Piła wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 741 ze zmianami), art. 39 w związku z art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 247 ze zmianami) oraz uchwały Nr XLI/266/2018 Rady Miejskiej w Międzyborzu z dnia 17 października 2018 r. zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu oraz o możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Oska Piła wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w dniach od 29 września 2021 r. do 22 października 2021 r. w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Międzyborzu, ul. Kolejowa 13, 56-513 Międzybórz, w godzinach pracy Urzędu.
Przedmiotem sporządzenia niniejszego planu miejscowego jest określenie zasad zagospodarowania i zabudowy dla obrębu Oska Piła.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się w dniu 19 października 2021 r. od godz. 1200 za pomocą środków porozumiewania się na odległość, przy wykorzystaniu aplikacji Microsoft Teams, zapewniającej możliwość zabierania głosu, zadawania pytań i składania uwag.
Łącze internetowe do dyskusji publicznej zostanie zamieszczone w dniu dyskusji publicznej w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Międzybórz.
Zgodnie z art. 17 pkt 11 osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi do projektu planu miejscowego. Uwagi mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, na adres Urzędu Miasta i Gminy w Międzyborzu, ul. Kolejowa 13, 56-513 Międzybórz (e-mail: a.kamzol@miedzyborz.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 5 listopada 2021 r. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Międzyborza.
Burmistrz Miasta i Gminy Międzybórz
/-/ Jarosław Głowacki
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:
1) Dane osobowe podawane są w celu składania uwag do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego będą przetwarzane do momentu zakończenia sprawy, po czym zostaną przekazane do archiwum w Urzędzie Gminy Międzybórz jako dokumenty kategorii „A”, zgodnie z przepisami dot. archiwizacji dokumentów.
2) Administratorem podanych danych osobowych jest Burmistrz Międzyborza, z siedzibą: ul. Kolejowa 13, 56-513 Międzybórz.
3) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy, niepodanie danych osobowych skutkuje pozostawieniem uwagi bez rozpoznania.
4) Składający uwagę ma prawo do żądania od administratora dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
5) Składający uwagę ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6) Podstawę prawną przetwarzania danych stanowi art. 17 pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 741 ze zmianami).
7) Składający uwagę ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania podanych danych osobowych, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją składającego uwagę.
8) Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Międzyborzu: e-mail: inspektor@miedzyborz.pl
Międzybórz, dnia 07.08.2019 r.
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Oska Piła wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1945 ze zmianami) oraz art. 39 i art. 40, w związku z art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 ze zmianami) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Międzyborzu Uchwały Nr XLI/266/2018 z dnia 17 października 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Oska Piła.
Przedmiotem sporządzenia niniejszego planu jest określenie przeznaczenia oraz zasad zagospodarowania i zabudowy obszaru położonego w obrębie Oska Piła.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego projektu planu miejscowego i do prognozy oddziaływania na środowisko.
Wnioski należy składać na piśmie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Międzybórz, ul. Kolejowa 13, 56-513 Międzybórz w terminie do dnia 30.08.2019 r.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 ze zmianami) wnioski mogą być składane w formie pisemnej lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wnioski rozpatrzone zostaną przez Burmistrza Miasta i Gminy Międzybórz.
Burmistrz Miasta i Gminy Międzybórz
/-/ Jarosław Głowacki
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:
1) Dane osobowe podawane są w celu składania uwag do projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i będą przetwarzane do momentu zakończenia sprawy, po czym zostaną przekazane do archiwum w Urzędzie Miasta i Gminy Międzybórz jako dokumenty kategorii „A”, zgodnie z przepisami dot. archiwizacji dokumentów
2) Administratorem podanych danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Międzybórz, z siedzibą: ul. Kolejowa 13, 56-513 Międzybórz
3) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy, niepodanie danych osobowych skutkuje pozostawieniem uwagi bez rozpoznania,
4) Składający uwagę ma prawo do żądania od administratora dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
5) Składający uwagę ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
6) Podstawę prawną przetwarzania danych stanowi art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1945 z późn. zm.),
7) Składający uwagę ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania podanych danych osobowych, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją składającego wniosek,
8) Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy Międzybórz: e-mail: m.simura-gmyrek@miedzyborz.pl