Ogłoszenie na sprzedaż samochodu
Burmistrz Miasta i Gminy Międzybórz
ogłasza
nieograniczony pisemny przetarg ofertowy na sprzedaż niżej opisanego pojazdu:
Dane dotyczące pojazdu
- Marka: Mercedes Daimler-Benz
- Opis rodzaju pojazdu: samochód specjalny
- Model: 911 LAF
- Rok produkcji: 1976
- Liczba miejsc siedzących: 6
- Data ważności przeglądu technicznego: 15.06.2022
- Wskazania drogomierza: 14 002 km
- Kolor powłoki lakierniczej: czerwony
- Rodzaj skrzyni biegu: manualna
- Rodzaj napędu: 2 osie
- Pojemność silnika / moc silnika: 5676 ccm / 81kW
- Zbiornik wody: 2 000 l
- Blokada mostów
- Autopompa rosenbauer
- Pojazd zarejestrowany na: Urząd Miasta i Gminy Międzybórz
Zasady sprzedaży składników majątkowych – składania ofert
Nazwa sprzedającego
Gmina Międzybórz
ul. Kolejowa 13
56-513 Międzybórz
NIP: 911-17-77-759
Cena wywoławcza
Cena wywoławcza pojazdu została ustalona na kwotę: 45.000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100), nie podlega opodatkowaniu VAT.
Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawane składniki majątkowe
Samochód będący przedmiotem przetargu można oglądać w dni robocze od poniedziałku do piątku w miejscowości Królewska Wola przy remizie OSP po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu, pod numerem telefonicznym 887 773 294.
- Upoważnionym do kontaktowania się w zakresie udostępnienia przedmiotu sprzedaży oraz udzielania szczegółowych informacji dotyczących przedmiotu przetargu jest Pani Mirosława Zwierz – 62 78 56 019
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert (termin przeprowadzenia przetargu)
Ofertę należy złożyć Sprzedającemu, siedziba: Urząd Miasta i Gminy Międzybórz ul. Kolejowa 13; 56-513 Międzybórz, NIP: 911-17-77-759 w terminie do 6 maja 2022 r. do godz. 14:30, w sekretariacie pok. nr 10 lub drogą elektroniczną umig@miedzyborz.pl
- Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta i Gminy w Międzyborzu, ul. Kolejowa 13, 56-513 Międzybórz w dniu 9 maja 2022 r. o godz. 12
- Otwarcie ofert jest jawne.
- UWAGA - za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Sprzedającego.
Tryb przetargu oraz wymagania, jakim powinna odpowiadać oferta
- Tryb przetargu: pisemny przetarg nieograniczony z możliwością aukcji.
- Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
- Można złożyć tylko jedną ofertę.
- Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
- Pisemną ofertę należy złożyć wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Oferta na zakup samochodu pożarniczego Mercedes Daimler-Benz”
- Nabywcą zostanie oferent, który zaoferuje najwyższą cenę zakupu samochodu spośród ofert nie podlegających odrzuceniu biorących udział w postępowaniu.
- W przypadku, gdy kilku oferentów zaoferuje tę samą cenę za samochód, przetarg zostanie przeprowadzony w formie aukcji między tymi oferentami.
O miejscu i terminie aukcji zostaną powiadomieni oferenci, którzy złożyli równorzędne oferty. Cena zaproponowana w aukcji musi być wyższa od ceny zaproponowanej w ofercie pisemnej.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu bez wybierania którejkolwiek oferty, bez podania przyczyny.
- Do niniejszego przetargu nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Informacje dotyczące odrzucenia oferty
- Oferta podlega odrzuceniu jeżeli została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu, a także gdy nie zwiera danych i dokumentów wskazanych w ogłoszeniu lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inne wątpliwości, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.
- Sprzedający niezwłocznie zawiadomi oferenta o odrzuceniu jego oferty.
Załączniki do ogłoszenia
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz
o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Międzybórz (siedziba Urzędu Miasta i Gminy w Międzyborzu; ul. Kolejowa 13;
56-513 Międzybórz).
- Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Miasta i Gminy Międzybórz jest Pani Monika Simura-Gmyrek e-mail: m.simura-gmyrek@miedzyborz.pl tel.: 62 78 56 019)
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji niniejszej umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia RODO.
- Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą Urząd Miasta i Gminy w Międzyborzu, Zakład Ubezpieczeń Społecznych i Urząd Skarbowy.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 50 lat zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do GIODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Jest Pani/Pan zobowiązana(y) do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odstąpienie od zawarcia umowy.