Petycja RM 2.2024 dotyczy: wykonania przebudowy drogi gminnej położonej na dz. nr 119 obręb Kraszów w zakresie utwardzenia nawierzchni poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej
Imię i nazwisko lub nazwa podmiotu wnoszącego petycje (w przypadku wyrażenia zgody, o której mowa w art. 4 ust. 3 ustawy o petycjach): Mieszkańcy wsi Kraszów
Przedmiot petycji: Petycja do Rady Miejskiej w Międzyborzu w sprawie wykonania przebudowy drogi gminnej położonej na dz. nr 119 obręb Kraszów w zakresie utwardzenia nawierzchni poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej
Data złożenia petycji: 05.03.2024 r. (data wpływu do Rady Miejskiej: 06.03.2024 r.)
Przewidywany termin załatwienia sprawy: zgodnie z art. 10 ust.1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji
Zasięgane opinie: Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
Informacja o sposobie załatwienia petycji: Uchwała nr LXIX/422/2024 Rady Miejskiej w Międzyborzu z dnia 19 marca 2024 r.